poniedziałek, 21 stycznia 2013

Aby człowiek miał dobry charakter (...) :)


Nie ma przeciętnych kotów.
Colette

Posiadanie jednego kota prowadzi 
do posiadania następnego.
Ernest Hemingway


Czas spędzony z kotami 
nigdy nie jest czasem straconym.
Colette

Obcując z kotem, człowiek ryzykuje jedynie to,
 że stanie się wewnętrznie bogatszy.
Colette


Najmarniejszy kot jest arcydziełem.
Leonardo da Vinci


Istnieją dwa sposoby ucieczki od prozy życia:
 muzyka i koty.
Albert Schweitzer


Ludzi można z grubsza podzielić
 na dwie kategorie: miłośników kotów 
i osoby poszkodowane przez los.
Oscar Wilde


Aby człowiek miał dobry charakter
 potrzebuje psa, który będzie go uwielbiał 
i kota który będzie go ignorował.
Derek Bruce

 Dobrej nocy ;)

6 komentarzy:

  1. Twój komentarz jest najmilszym, jaki dostałam do tej pory! Jest mi niezmiernie ciepło na serduchu odkąd go przeczytałam ;))
    Tak sobie przejrzałam kilka postów i stwierdzam, że moja M. podobna jest nieco do Twojej Agatki.
    No i w ogóle ile Ty tych kotów masz! Zazdroszczę! Bo ja mogę mieć tylko jednego przy sobie + tak troszkę mam dwa w domu rodzinnym ;)

    A co do cytatów, to mi się baaardzo podoba ten:
    "Kot nie przychodzi tam, gdzie się go zaprasza. Zjawia się tam, gdzie jest potrzebny."
    — "Kleo i Ja" Helen Brown

    Jak będę miała troszkę więcej pieniążka, to kupię sobie tę książkę, bo na pewno jest kopalnią cytatów o kotach! ;)

    Dziękuję Ci niezmiernie za miłe słowo, obiecuję podpatrywać regularnie no i zapraszam do mnie ponownie ;))
    Pozdrawiam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo miło mi:) Podobne te nasze M i A, fakt. Coco- mama 5 naszych dziewczynek tak się właśnie rok temu zjawiła...
    Również obiecuję odwiedziny i pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... ja się dopatruję pięciu, w porywach do sześciu kotek... I one się tak synchronizują? ;O Dla mnie super! Ma kto grzać w nocy! Tylko te koncerty zwielokrotnione... a chociaż... Ja lubię rozmowne dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosia miała taką dwutygodniową fazę, Adela kilka dni, łagodniej. Nie wiem, czy pozostałe też tak zaskoczą, czy przeszły łagodniej godów:) czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny koci post i piękne koty!
    Ja jestem wielbicielka wszystkich i właścicielka kilku kotów.
    A jak ostatnio wyczytałam : szczęśliwi kotów nie liczą! :-)

    OdpowiedzUsuń