środa, 15 października 2014

osoba, która mnie inspiruje

Oprócz Uli, która to swego czasu zainspirowała 
mnie do założenia blogusia, mam chyba
 w każdej dziedzinie życia, osoby pobudzające
 do działania. 
Oto kilka przykładów:
szacowne grono blogerów różnych specjalności:)
mąż( fotografia i nie tylko...)
córka( "mama, załóż inne spodnie";)

siostra( w tym roku i ja suszyłam pomidory!)
wielu artystów( Mark Rothko np.)
muzyków( archiwum bloga)
poetów( jak wyżej)
Kto inspiruje pozostałe dziewczyny biorące udział 
w WYZWANIU- KLIK
 I dzisiejszy temat: JA

Ta  seria w sepii, to zdjęcia machnięte jeszcze 
w wakacje. 
Wprawdzie Ula nawoływała o gębusie nasze,
 więc jeszcze jeden kamuflaż prezentuję:)

Oblicza pozostałych Uczestniczek zamieszania;)- tutaj

5 komentarzy:

  1. A już się przestraszyłam, że to Ty jesteś na pierwszym zdjęciu:) To dopiero kamuflaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, że cwaniak płaci trzy dychy?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te zdjęcia, najbardziej podoba mi się ostatnie - to nakładanie się obrazów jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń