sobota, 11 stycznia 2014

7 dni WYZWANIE FOTO

Dzień 6: WEEKENDOWO
u mnie intensywnie: zaliczyłam dziś 6 godzinne 
warsztaty udzielania pierwszej pomocy.
 Ważne sprawy, które trzeba sobie przypominać 
i utrwalać( bez porównania ze zwykłym kursem BHP).
Oby umiejętności nie musiały być stosowane,
 ale czuję się pewniej z tym, co z kursu wyniosłam.
Jutro bierzemy udział w koncercie kolęd
 w ramach WOŚP(może pamiętacie, że śpiewam w chórze:)
Maleństwo studiuje na całego i tym razem 
nie zjechało do domciu:( 
Gdyby przybyło mogłoby się zajadać kotlecikam drobiowymi:
Składniki:
drobno pokrojony filet drobiowy,
tarty ser żółty 10-15 dag,
jajko,
sól, pieprz i dowolne przyprawy, jakieś ulubione,
natka pietruszki,
łyżka mąki ziemniaczanej.
Wykładamy łyżką na rozgrzany olej.
Bardzo dobre na ciepło i na zimno.
Polecam BG :)
Inne WEEKENDOWE zdjęcia TU

5 komentarzy:

  1. O pysznie! Robię bardzo podobne kotleciki z tym, że dodaję jeszcze pieczarki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha kotleciki! Muszę spróbować. :)
    żałuję, że nie ma mnie w Polsce, w czasie Orkiestry.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię je w wersji z kukurydzą i papryką! Pycha :)

    OdpowiedzUsuń