niedziela, 2 lutego 2014

Agata poleca...


to, co tygryski lubią najbardziej,
 znajdziecie na końcu;)
jeśli nie znudzą Was nasze sekrety...

i ta mini sesja Agaty

Uwaga: photo challenge No2
(macie czas do 12 lutego:)
TORBA pstryknięta na wyzwanie Wery
Zawartość zbliżona do TEJ
...choć wolałabym częściej korzystać z tej poniżej:)
Marcyś testuje jakość
 zanim przyjdzie czas na pączki...
(wg przepisu pani Ani Starmach)
Na 50 kokosanek( dwie duże blaszki), potrzebujemy:
250 g wiórków kokosowych
60 g masła
150 g cukru
( 100g brązowego i 50 g pudrowego u mnie)
2 białka(dałam 3)
1 łyżeczka kartoflanki
Masło rozpuszczamy z cukrem brązowym(100 g) i dodajemy kokos, mieszamy, by nie przypalić!
Białka ubijamy z resztą cukru i dodajemy kartoflankę
Całość mieszamy.
 Formujemy kulki( zwilżonymi dłońmi)
 wielkości dużego orzecha włoskiego
( ja wykładałam masę łyżką)
Pieczemy ok. 15 min/ 180 C
Szybkie, proste pyszne:)

4 komentarze:

  1. Jaka piękna jest ta torebka z koralików!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja :) Spojrzenie na pierwszym zdjęciu jest hipnotyzujące .
    Mnie też spodobała się torba z koralików - super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocurki jak zwykle słodkie. A ta torebka koralikowa bardzo kobieca...

    OdpowiedzUsuń
  4. oh ta koralikowa torba jest prześliczna!!!! uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń